me salaris komt 4 januari.mag ik me abonnement 4 januari betalen?

  • 27 December 2022
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Me salaris komt 4.januari .ik krijg elke 4e of 5e van de maand me salaris.mag ik de 4e januari me abonnement betalen?me salaris is nu nog niet gestort.vriendelijke Groeten 

Peter Misset 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Er kan niet geregeld worden dat je op 4 januari kunt betalen. De factuur wordt afgeschreven op de dag dat je het abonnement hebt aangevraagd. Is er onvoldoende saldo dan krijg je een herinnering. Je kunt dan later betalen. Als er te vaak geen saldo is, wordt jouw abonnement stopgezet.

Reputatie 7
Badge +4

Als u nu zou moeten betalen , dus bij de eerste kennisgeving, dan kunt u het nog betalen op 4 of 5 januari. Dat moet u dan wel doen, want na iets meer dan een maand komt u in een incassotraject. Als u op 4 of 5 januari betaalt, doe dat dan op de wijze die NS aangeeft in hun brief, dan wordt het het snelste verwerkt. 

Probeer in de toekomst het geld te reserveren voor de juiste datum. U kunt het niet structureel uitstellen, maar bij een keer te laat zoals nu, dan is er niks aan de hand. U krijgt wel wat stevig geformuleerde brieven als herinnering.

Reageer