ik probeer al meer dan een week mijn abonnement te veranderen. En heb inmiddels 4X deze melding gehad. Wat is er aan de hand en hoe kan ik het anders regelen?
Hoi
Er zijn helaas meer mensen, die dezelfde problemen ondervinden als u. Wat er aan de hand is en hoe lang dit nog duurt weten we op dit forum niet. Hier helpen reizigers andere reizigers en kunnen ook niet bij gegevens.
Ik weet niet of u al contact hebt opgenomen met de klantenservice van NS? Zij kunnen in ieder geval ook uw abonnement wijzigen. Dit is misschien de beste oplossing op dit moment. Hopelijk bent u in de gelegenheid hun bijvoorbeeld te bellen op 030-751 51 55 (dag en nacht bereikbaar), zodat uw probleem snel wordt opgelost en uw abonnement gewijzigd wordt. Succes!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.