beantwoord

Meerdere abonnementen op 1 mijn NS account?

• 11 juni 2019
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 4
Hallo,

Is het mogelijk om meerdere abonnementen tegelijk hebben onder 1 account? Bijvoorbeeld ns flex dal voordeel en een traject vrij. Beide zijn wel op aparte ov-chipkaarten

Is het ook mogelijk om 2 verschillende ns flex abonnementen (bijv dal vrij en het basisproduct) te hebben onder 1 account? Wel op 2 verschillende ov-chipkaarten natuurlijk.
icon

Beste antwoord door Perron23 11 juni 2019, 17:27

Ja dat kan. Heb zelf 3 verschillende ov-chipkaarten in mijn account staan.
Bekijk origineel

4 reacties

Ja dat kan. Heb zelf 3 verschillende ov-chipkaarten in mijn account staan.
Reputatie 4
Heb jij toevallig daarvan ook 2x een flex abonnement?
Nee, 1 x flex, maar 2 x flex zou ook moeten kunnen. Is hier vaker ter sprake gekomen en heb nooit vernomen dat het niet tot de mogelijkheden zou behoren. Wellicht dat @Emma NS dit zou kunnen bevestigen.
Badge +3
Een tweede Flex abonnement/kaart is geen probleem en erg handig om (vakantie)periodes van korter dan een maand te overbruggen. NS heeft ooit gezegd "liever niet meer dan twee".

Vanaf Dal Voordeel (5 euro per maand) is de kaart gratis. De ingangsdatum is altijd 7 dagen na de besteldatum.

Zorg eventueel bij het aanvragen dat je niet ingelogd bent in Mijn NS en gebruik een ander e-mail adres als je huidige Flex abonnement problemen geeft bij het bestellen.

Bij bijv. Gmail kan je een alias gebruiken door +nogwat achter het deel voor @gmail.com te tikken. Dan komen die mails gewoon in je normale inbox.

Reageer