beantwoord

Met NS Zakelijk een NS Flex voor kinderen aanvragen

  • 2 November 2021
  • 2 reacties
  • 163 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Goedenavond! Ik ben zelf 17 jaar, maar wilde graag een NS Flex abonnement via mijn ouders aanvragen. Helaas heb ik alleen een vader met een NS Zakelijk account. Is het waar dat hij met dit zakelijke account niet in staat is om een NS Flex abonnement voor mij te bestellen?

icon

Beste antwoord door Robert B 2 November 2021, 21:53

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dat zal inderdaad niet lukken, maar als een van je ouders het bestelt met een e-mailadres dat niet bekend is bij NS dan kan het wél.

Zie ns.nl/kidsvrij en volg de stappen. Het mag ook jouw e-mail adres zijn maar je ouder wordt contracthouder en moet natuurlijk een IBAN betaling uitvoeren. Ook dat kan dat vanaf jouw IBAN zijn.

In feite kan je dus zelf NS Flex bestellen zolang je maar als contracthouder iemand zijn gegevens invult die 18+ is. Moet waarschijnlijk wel op hetzelfde adres zijn… 

Reputatie 7
Badge +1

En dan maar hopen+duimen dat pa niet als wanbetaler vanwege dit of at in een grijs verleden geregistreerd staat.

Zo ja _want er komen nogal eens rare voorbeelden naar voren via dit forum- roep dan de hulp va MA in en laat die deze stappen volgen

Reageer