Ik wilde mijn studentenabonnement opzeggen maar heb hiervoor per ongeluk nog 1x gereisd volgens het abonnement. Daarna direct opgezegd. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dit zelf betaal en dat ik geen boete krijg?
SRP valt onder DUO dus contact opnemen met DUO om dit te regelen indien mogelijk, de NS kan heir neits in betekenen.
Hallo Reizenstudent en welkom bij de NS Community,
Zoals Jeroen al aangaf gaan wij hier niet over. Hopelijk kan je dit met DUO oplossen zonder verdere consequenties.
Volgens mij heb je tot de 15e van de maand (of één week?) waarin je SRP eindigt nog de mogelijkheid om het te stoppen (en van je kaart te verwijderen), dus als je per 1 september geen recht meer had op een SRP zal het dus wel meevallen.
Vraag desnoods inderdaad even na bij DUO.
Dat klopt (of klopte ooit in ieder geval)
Bedankt voor jullie reacties, ik ga contact opnemen met DUO.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.