Op mijn factuur staat dat ik moet betalen voor een abonnement dat ik vorige maand heb opgezegd. Ik heb een e-mail ontvangen met de mededeling dat het abonnement is opgezegd.Met wie kan ik contact opnemen om dit op te lossen?
Hi
Het kan zijn dat deze opzegging niet meer verwerkt is kunnen worden op je factuur. Dan zal het de factuur erna gedaan worden.
Mocht je meer willen weten, dan kun je contact opnemen met de NS Klantenservice, door bijvoorbeeld te bellen naar 030-751 51 55 (ze zijn dag en nacht bereikbaar). Zij kunnen voor je nakijken of er iets toch niet goed is verwerkt en dat dan voor je rechtzetten.
Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen, maar we kunnen niets nakijken, inzien of wijzigen.
Met 1 telefoontje weet je meer
O ja, soms moet je de opzegging nog bevestigen op een automaat. Dat zou dan in de bevestigingsmail van de opzegging hebben gestaan. Haal je die bevestiging niet op, dan loopt het abonnement gewoon door.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.