Mijn korting in het weekend werkt niet | NS Community
beantwoord

Mijn korting in het weekend werkt niet

  • 11 March 2022
  • 3 reacties
  • 921 Bekeken

Hoi, Mijn vraag gaat over reizen in het weekend met korting want op de site staat dat als ik een weekabonnement studereisproduct heb, krijg ik in het weekend saldo met korting reizen (40% in de trein, 34% in bus/metro/tram/waterbus). Maar ik heb de vorige drie maanden de hele reis in het weekend betaald zonder korting (de reisdecleratie van vorige maanden staat hierbeneden als screenshot), daardoor wil ik graag weten waarom werkte niet de korting in het weekend op mijn ov chipkaart? En ik wil graag de rest van mijn geld terug naar mijn rekeningnummer.

Groetjes, Lubna Alasaad 

Afbeelding verwijderd door moderator*

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 March 2022, 13:02

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Het feit dat u een factuur krijgt voor deze reizen, betekent dat u NS Flex op uw kaart hebt staan. Het studentenreisproduct is niet te combineren met NS Flex. Als u in het weekend reist, krijgt NS Flex voorrang boven uw studentenreisproduct. De korting van het studentenreisproduct wordt dan niet meegenomen.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om NS Flex te beëindigen, zodat alleen het studentenreisproduct op uw kaart staat. Daarna kunt u in het weekend reizen door saldo op uw kaart te laden. Als u dat niet steeds zelf wilt doen, dan kunt u automatisch opladen activeren.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het beëindigen van NS Flex dit nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt NS Flex niet beëindigd.

U zou ook even bij de klantenservice kunnen informeren of u het te veel betaalde bedrag terug kunt krijgen.

Hallo Alasaad en welkom bij de NS Community,

 

Ik heb de afbeelding verwijderd omdat er persoonlijke gegevens op staan. Zoals aangegeven kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Laat je ons weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +3

 

website van DUO staat duidelijk dat Studentenreisproduct niet te combineren is met andere producten op dezelfde kaart.

Jij wilt desondanks de gemaakte kosten over 3 maanden!!! terugbetaald hebben, terwijl je zelf gekozen hebt om flex (reizen op rekening) te combineren met SRP (reizen op saldo).

Neem contact op met de klantenservice om Flex van jouw kaart te halen.

Reageer