---
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Het beste kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zij kunnen met je meekijken.
Als u een Flex abonnement heeft is is het normaal dat u alleen "reizen op saldo" op ziet. Het abonnement staat bij Flex niet op de kaart maar in de computer. Alles lijkt dus normaal.
Nee, dan zou er “Reizen op rekening” moeten staan.
Als u een Flex abonnement heeft is is het normaal dat u alleen "reizen op saldo" op ziet. Het abonnement staat bij Flex niet op de kaart maar in de computer. Alles lijkt dus normaal.
Bij flex zie je reizen op rekening.
Als u een Flex abonnement heeft is is het normaal dat u alleen "reizen op saldo" op ziet. Het abonnement staat bij Flex niet op de kaart maar in de computer. Alles lijkt dus normaal.
Bij flex zie je reizen op rekening.
Oops.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.