Skip to main content
Antwoord

Mijn nieuwe abonnement werkt niet goed

  • March 8, 2022
  • 5 reacties
  • 184 Bekeken

---

Beste antwoord door MoDe

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Het beste kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zij kunnen met je meekijken.

5 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • March 8, 2022

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Het beste kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zij kunnen met je meekijken.


  • Koploper****
  • March 8, 2022

Als u een Flex abonnement heeft is is het normaal dat u alleen "reizen op saldo" op ziet. Het abonnement staat bij Flex niet op de kaart maar in de computer. Alles lijkt dus normaal.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • March 8, 2022

Nee, dan zou er “Reizen op rekening” moeten staan.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • March 8, 2022

Als u een Flex abonnement heeft is is het normaal dat u alleen "reizen op saldo" op ziet. Het abonnement staat bij Flex niet op de kaart maar in de computer. Alles lijkt dus normaal.

Bij flex zie je reizen op rekening.


  • Koploper****
  • March 8, 2022

Als u een Flex abonnement heeft is is het normaal dat u alleen "reizen op saldo" op ziet. Het abonnement staat bij Flex niet op de kaart maar in de computer. Alles lijkt dus normaal.

Bij flex zie je reizen op rekening.

Oops.