Mijn nieuwe abonnement werkt niet goed | NS Community
beantwoord

Mijn nieuwe abonnement werkt niet goed

  • 8 March 2022
  • 5 reacties
  • 149 Bekeken

---

icon

Beste antwoord door MoDe 8 March 2022, 09:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Het beste kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zij kunnen met je meekijken.

Als u een Flex abonnement heeft is is het normaal dat u alleen "reizen op saldo" op ziet. Het abonnement staat bij Flex niet op de kaart maar in de computer. Alles lijkt dus normaal.

Reputatie 7
Badge +3

Nee, dan zou er “Reizen op rekening” moeten staan.

Reputatie 7
Badge +3

Als u een Flex abonnement heeft is is het normaal dat u alleen "reizen op saldo" op ziet. Het abonnement staat bij Flex niet op de kaart maar in de computer. Alles lijkt dus normaal.

Bij flex zie je reizen op rekening.

Als u een Flex abonnement heeft is is het normaal dat u alleen "reizen op saldo" op ziet. Het abonnement staat bij Flex niet op de kaart maar in de computer. Alles lijkt dus normaal.

Bij flex zie je reizen op rekening.

Oops.

Reageer