---
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelDit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Het beste kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zij kunnen met je meekijken.
Als u een Flex abonnement heeft is is het normaal dat u alleen "reizen op saldo" op ziet. Het abonnement staat bij Flex niet op de kaart maar in de computer. Alles lijkt dus normaal.
Als u een Flex abonnement heeft is is het normaal dat u alleen "reizen op saldo" op ziet. Het abonnement staat bij Flex niet op de kaart maar in de computer. Alles lijkt dus normaal.
Bij flex zie je reizen op rekening.
Als u een Flex abonnement heeft is is het normaal dat u alleen "reizen op saldo" op ziet. Het abonnement staat bij Flex niet op de kaart maar in de computer. Alles lijkt dus normaal.
Bij flex zie je reizen op rekening.
Oops.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.