beantwoord

niet de contracthouder abbonement opzeggen

  • 14 October 2021
  • 5 reacties
  • 982 Bekeken

Goedemiddag, op mijn ene account kan ik het abbonement niet opzeggen of wijzigen omdat ik niet de contracthouder ben, op het andere account waar de fracturen op staan kan ik het niet opzeggen of wijzigen omdat het niet tussen mijn producten staat. Hoe zeg ik mijn abbonement op of wijzig ik het naar ns flex?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 14 October 2021, 14:32

Bekijk origineel

5 reacties

Ik neem aan dat u de contracthouder kent en dat u die kan vragen om het abonnement op te zeggen of te wijzigen. U kunt uiteraard niet andermans contract veranderen. 

Hallo Lkmpen en welkom bij de NS Community,

 

De contracthouder is de enige die het abonnement kan wijzigen of laten beëindigen. Indien je dit wel bent dan gaat er iets mis en kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Laat je ons weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +3

En als u wel de contracthouder bent/zou moeten zijn, dan kunt u het beste contact opnemen met de klanteNService om e.e.a. recht te laten zetten.

Hallo Lkmpen en welkom bij de NS Community,

 

De contracthouder is de enige die het abonnement kan wijzigen of laten beëindigen. Indien je dit wel bent dan gaat er iets mis en kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Laat je ons weten of het is gelukt?

Opzeggen lukte dus niet omdat de chipkaart enkel toegevoegd was op het account van de gebruiker en niet op die van de contracthouder. De klantenservice bereiken via de chat, Facebook of Twitter lukte niet, er ging iets mis in de verbinding en bellen is met mijn gehoorproblemen ook niet verstandig, vandaar hier de vraag. na enkele pogingen deed de chat het wel en via daar er achter gekomen dat het er aan lag dat de chipkaart niet was toegevoegd op dat account, de medewerker was gelukkig heel behulpzaam en heeft hem omgezet naar een flex abbonement 🤭 maargoed lesje geleerd dus, de contracthouder moet de ov chipkaart ook aan zijn/haar account toevoegen om het abbonement te kunnen wijzigen of opzeggen!

Reputatie 6
Badge +2

Fijn om te lezen dat het gelukt is na het contact met onze klantenservice! Een OV-chipkaart koppelen in je Mijn NS-account is inderdaad wel nodig om je abonnement te kunnen zien en wijzigen en om je reisgegevens in te zien.

Reageer