beantwoord

niet de contracthouder abbonement opzeggen

  • 14 October 2021
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Goedemiddag, op mijn ene account kan ik het abbonement niet opzeggen of wijzigen omdat ik niet de contracthouder ben, op het andere account waar de fracturen op staan kan ik het niet opzeggen of wijzigen omdat het niet tussen mijn producten staat. Hoe zeg ik mijn abbonement op of wijzig ik het naar ns flex?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 14 October 2021, 14:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik neem aan dat u de contracthouder kent en dat u die kan vragen om het abonnement op te zeggen of te wijzigen. U kunt uiteraard niet andermans contract veranderen. 

Hallo Lkmpen en welkom bij de NS Community,

 

De contracthouder is de enige die het abonnement kan wijzigen of laten beëindigen. Indien je dit wel bent dan gaat er iets mis en kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Laat je ons weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +3

En als u wel de contracthouder bent/zou moeten zijn, dan kunt u het beste contact opnemen met de klanteNService om e.e.a. recht te laten zetten.

Reageer