Betaalt u 34,95 euro voor NS Flex Weekend Vrij? Daarbij krijgt u geen korting buiten het weekend. En dan lijkt de prijs die in rekening gebracht is, mij correct. Wellicht ten overvloede: met NS Flex Weekend Vrij reist u op vrijdag gratis vanaf 18.30 uur.
Als u buiten het weekend met korting wil reizen in de daluren, is dat een optie die u bij de aanschaf moet selecteren. U betaalt daarvoor dan 3,40 euro per maand extra.
Hoe dan ook, deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens. Wilt u hierover spreken met een medewerker van NS, dan moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Het Weekend Vrij abonnement is geldig vanaf vrijdagavond 18:30 uur. Bij een incheck om 13:49 uur wordt de reis dus gewoon berekend.
Goeiemorgen
ik heb vorige week een factuur gekregen van 60 euro voor ns fiets maar ik weet zeker dat ik vorige maand niet zo veel een fiets heb gehuurd!
en ik had de factuur gewoon netjes betaalt maar de betaling is denk ik niet goed doorgekomen want nu krijg ik een mail dat mijn abonnement is opgezegd
met vriendelijke groet
Emma Zwart
Goeiemorgen
ik heb vorige week een factuur gekregen van 60 euro voor ns fiets maar ik weet zeker dat ik vorige maand niet zo veel een fiets heb gehuurd!
en ik had de factuur gewoon netjes betaalt maar de betaling is denk ik niet goed doorgekomen want nu krijg ik een mail dat mijn abonnement is opgezegd
met vriendelijke groet
Emma Zwart
Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.