Vanmorgen online een nieuw abonnement aangeschaft, er staat dat ik er gelijk gebruik van kan maken. Bij het inloggen op een automaat op het perron bleek dit niet zo te zijn. Jammer. Hoeveel dagen verwerkingstijd wordt er gehanteerd?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Ben70,
Als je een abonnement op een bestaande OV-chipkaart bestelt, gaat het abonnement vrijwel direct in. Het kan wel zijn dat je het abonnement nog moet “ophalen” bij een kaartautomaat op het station. Wat bedoel je met “Bij het inloggen op een automaat op het perron bleek dit niet zo te zijn."?
Overigens wordt bij alle Flex-abonnementen bij het inchecken alleen “Reizen op Rekening Trein” getoond. Je ziet dan dus niet wat voor abonnement je hebt. Dit kun je wel zien in Mijn NS.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.