flex abonnement afgesloten met aanvraag niet kaart .abonnement geld is al van mijn rekening af gehaald maar ik heb nog steeds niet mijn NS kaart
Bladzijde 1 / 1
Het duurt ongeveer 5 werkdagen voor je een nieuwe kaart in huis hebt. Als de kaart op de ingangsdatum van het abonnement er niet is, neem dan telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Je kunt dan ook afspreken hoe reizen die onder het abonnement vallen vergoed kunnen worden.
Bij NS Flex op een nieuwe kaart is de ingangsdatum (minimaal) 7 dagen na de besteldatum.
Heb je de kaart toevallig eerder, dan kan je ermee op saldo reizen tot de ingangsdatum van NS Flex.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.