-
Hoi jmfaber,
De kosten van de treinreis kun je terugvragen via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html
De kosten van de OV-chipkaart kun je terugvragen bij de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.
Zie ook de reactie van NS op https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/ov-chipkaart-verlopen.html
Door een technische fout heeft een grote groep klanten de afgelopen maanden niet op tijd bericht gekregen over het verlopen van hun OV-chipkaart.
Blijkbaar is het probleem dus nog steeds niet geheel verholpen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.