Normaal ben ik helemaal niet van het schrijven of klagen online maar hier wil ik graag even over schrijven.
Ik ben nu bijna een jaar bezig om de incasso datum te veranderen, voor mijn NS Flex abonnement. Keer op keer krijg ik een ander antwoord. De èèn zegt dit, en de ander dat.
Het mooiste antwoord vind ik nog van een medewerker dat de systemen zo verouderd zijn bij de NS dat het helaas niet mogelijk is. Het “trucje”om je abonnement op te zeggen en weer te activeren rond de datum dat de afschrijving voor jou het beste uitkomt, lukt ook niet meer.
Ik heb aan de laatste medewerker gevraagd of de klantenservice van NS met een info sheet werkt, of dat de informatie “natte vinger” werk is, dit gezien ik nogmaals keer op keer een ander antwoord heb gekregen. Er blijkt nu een mail naar alle medewerkers te zijn verstuurd, waarin staat dat het aanpassen dus NIET mogelijk is. Zoals ik al hier eerder hebben kunnen lezen dat bij welke instantie dan ook dit wel mogelijk is. (13 van mijn eigen instanties in ieder geval wel)
NS ga je schamen (met jullie verouderde systemen)
kortom alles opgezegd en lekker ouderwets opwaarderen.
Dit werkt vast goed voor jullie NPS score 👍