beantwoord

NS brengt na ruim een jaar kosten van terugreis in rekening


Reputatie 1

Ik had sinds November niet meer gereisd, dus had ik mijn flex uitgezet, paar maanden geleden.

Nu heb ik die gisteren weer aangezet, en krijg hiervoor vandaag een factuur.

19,99 !

Volgens de klantenservice is dit nog voor een reis in maart 2023, dat niet (volledig) in rekening gebracht is.

Ze geven fout toe. Maar de rekening leggen ze toch bij de klant.

Maar is dit nog wel redelijk, na ruim een jaar?

Die kosten kan ik nu nergens meer declareren...

icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 April 2024, 17:41

Bekijk origineel

103 reacties

Reputatie 1

Ok, ter afsluiting toch nog iets positiefs: 

Hier zijn ze toch erg snel mee:

 

Echt binnen minuten! 

Als ik toch kritiek zou moeten geven: dan zou ik zeggen, doe dit automatisch. Mijn reis is bekend, mijn gegevens zijn bekend, de storing is bekend...

Reputatie 4

Nou dat is inderdaad snel. Fijn dat dit netjes is afgehandeld.

Reputatie 7

Ondanks de geweldige hulp en vele goede tips zou ik toch willen vragen aan de moderator om de bijdrage van BrunoEst als beste antwoord te selecteren!

 

Leuk om te lezen !

Zoals aangegeven heeft de beste treinreiziger (voorlopig) weinig of niets te kiezen, zelfs het beste antwoord niet 😪😉

Maar inderdaad, eerlijk is eerlijk, er gaan zeker ook dingen gewoon goed. 🙂

Reageer