beantwoord

NS Factuur voor kaart die ik niet meer gebruik

  • 10 February 2022
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Goedemorgen, Ik heb een NS Factuur gekregen voor een kaart die ik al 3 jaar niet meer gebruik. Hoe zet ik dit uit? De kaart heb ik ook niet meer.

icon

Beste antwoord door MoDe 10 February 2022, 13:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Neem even contact op met Klantenservice. Wij kunnen niet bij uw gegevens. 030 7515155. Hij zal dan mogelijk worden geblokkeerd, dat kunt u niet zelf doen.

Reputatie 7
Badge +3

Mogelijk heb je na het opzeggen het abonnement niet verwijderd van de kaart. Het abonnement is daardoor blijven doorlopen en de factuur zul je moeten betalen. Neem zoals @Thom al aangegeven heeft contact op met de klantenservice om het abonnement definitief af te sluiten.

Reageer