Goedemorgen, Ik heb een NS Factuur gekregen voor een kaart die ik al 3 jaar niet meer gebruik. Hoe zet ik dit uit? De kaart heb ik ook niet meer.
Bladzijde 1 / 1
Neem even contact op met Klantenservice. Wij kunnen niet bij uw gegevens. 030 7515155. Hij zal dan mogelijk worden geblokkeerd, dat kunt u niet zelf doen.
Mogelijk heb je na het opzeggen het abonnement niet verwijderd van de kaart. Het abonnement is daardoor blijven doorlopen en de factuur zul je moeten betalen. Neem zoals
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.