Goedenavond, ik probeer al een tijdje een weekend vrij abonnement te nemen maar op geen enkele manier lukt het! Ik krijg gelijk een melding iets met krediet check, terwijl mijn gegevens niet eens bekend zijn bij ns… Zou iemand mij hier mee kunnen helpen aangezien ik morgen gebruik zou willen maken hiervan. Alvast bedankt en fijn weekend !
Als het u geweigerd wordt op grond van de kredietcheck, kunnen we er hier niets aan doen. NS voert de kredietcheck ook niet zelf uit en er wordt naar veel meer gekeken dan bij NS bekend is.
Voor zover ik kan zien, werkt de site normaal.
Zoek/search eens op dit forum en er staan inmiddels vele, vele vergelijkbare reacties van mensen die door een of ander krediet-beoordelings/buro zijn afgekeurd als zijnde niet kredietwaardig, soms enkel omdat ze een tijdje wonen op een adres waar jaren geleden een wanbetaler woonde.
ALS je al een gewoon oud NSdoorlopend ABO hebt en altijd netjes betaald dan spreekt dat wel in je voordeel. Ben je geheel nieuwe klant, dan ben je de klos
Zolang jijzelf niet bekend bent als wanbetaler zal die melding (de beruchte Focum check) komen wegens je adres, want misschien heeft iemand anders op dat adres wel een slechte kredietscore, of zelfs een oud-bewoner.
Probeer het dan gewoon met een ander adres, van familie of je werk of zo. Succes gegarandeerd (en snel mee stoppen beste NS)!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.