Skip to main content

Ik probeer een NS Flex Altijd Voordeel abonnement af te sluiten, maar elke keer als ik dit probeer krijg ik dezelfde foutmelding: “Deze OV-chipkaart kan niet meer worden gebruikt voor NS Flex. Kies voor een gratis nieuwe OV-chipkaart. (E100)”.

Ook als ik er voor kies een nieuwe OV-chipkaart te nemen (en zelfs de gegevens van mijn huidige kaart niet invul) krijg ik dezelfde foutmelding.

Ik heb meerdere pogingen gedaan in de afgelopen week. Op zowel verschillende apparaten als browsers.

Ik werk mezelf nu al aardig in de kosten zonder abonnement en zou dit dan ook graag zo snel mogelijk oplossen.

Opgelost


Hey Rinus van Diemen. Welkom bij de NS Community! 

Goed om te lezen dat het al opgelost is. Deze storing komt helaas nog hier en daar voor, maar als iemand dit nog leest en afvraagt hoe dit op te lossen is, bij deze het antwoord; Neem contact op met onze klantenservice. Een medewerker kan dan een aanpassing in je gegevens verwerken om te zorgen dat het weer mogelijk is om een product te bestellen. 


Reageer