Zodra NS Flex Basis voor je klaarstaat, krijg je een e-mail, zodat je deze op je pas kan zetten. Krijg je deze e-mail op de ingangsdatum van NS Flex Basis? Of kan je deze er al eerder opzetten?
Dat wedt ik niet zeker (dus hopelijk reageert er nog iemand) maar in ieder geval is het goed te beseffen dat je met NS Flex op je kaart niet meer op saldo kunt reizen dus áls je het er eerder op kunt zetten dan Flex gaat werken, is je kaart in die tussenliggende periode onbruikbaar als je dat doet. Ophalen kost je twee minuten bij een kaartautomaat dus ik zou het op safe spelen en het er gewoon pas op de ingangsdatum voor je vertrek op zetten.
Ophalen kan vanaf ingangsdatum. Ingangsdatum is tevens datum dat de kosten worden afgeschreven van uw rekening.
Met FLEX basis betaalt u €10 administratie kosten. U krijgt geen korting .
Het is goedkoper om 1 maand Dal Voordeel te nemen. U betaalt dan €5,60 (wel eventueel opzeggen.
Of neem het product automatisch opladen, dit is gratis.
Het product automatisch opladen is in principe voor reizen op saldo. Bij Flex heeft het normaal geen zin. Flex moet er alleen worden opgezet als u al een ov-chipkaart op saldo had. Krijgt u een nieuwe kaart van NS met Flex, dan is het niet nodig het er op te zetten. Als u zekerheid wilt, kunt u altijd even langs het automaat lopen. Als er geen bestellingen klaar staan, is het al in orde. Als u incheckt met Flex, dan moet u de melding ‘Reizen op rekening’ krijgen. Als u die krijgt, is Flex geactiveerd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.