NS Flex Dal Voordeel kost waarschijnlijk vanaf januari 2022 per maand met € 0,10 duurder. | NS Community

NS Flex Dal Voordeel kost waarschijnlijk vanaf januari 2022 per maand met € 0,10 duurder.

  • 22 October 2021
  • 3 reacties
  • 244 Bekeken

Utrecht / Amsterdam  vrijdag 22 oktober 2021

 

NS Flex Dal Voordeel kost waarschijnlijk vanaf januari 2022 per maand met € 0,10 duurder.

Zo'n NS Flex Dal Voordeel kost tot en met 31 december 2021  € 5,00 per maand (dus reizen op rekening) , maar daarna dus vanaf januari 2022 kan een NS Flex Dal Voordeel € 5,10 per maand gaan kosten. Het klassieke Dal Voordeel (dus reizen op saldo) zou in 2022 € 61,20 per jaar kunnen gaan kosten, dat zou op jaarbasis even duur kunnen zijn.  Volgens de spoorwegen is de abonnementsverhoging nog niet 100% vast gelegd. De inflatie van een Dal Voordeel  abonnement zou (gemiddeld) met 2%  kunnen gaan stijgen.


3 reacties

Goedemorgen Spoor 21!

Waar heb jij deze informatie vandaan? Want dit is iets dat nog niet bij mij bekend is en ik ook nog niet in onze systemen kan terugvinden. Ik verneem dus graag hoe je hier aan komt. 

Reputatie 7
Badge +3

Dit staat in de actiewaarwoorden voor de 1e maand gratis NS Flex Dal Voordeel. Als dit nog niet bij jullie bekend is, worden jullie wel slecht geinformeerd door NS. Dit zou toch wel gecommuniceerd moeten zijn of ergens in de systemen terug te vinden.

 

https://www.ns.nl/binaries/_ht_1632469250951/content/assets/ns-nl/voorwaarden/ns-flex-dal-voordeel-actievoorwaarden-oktober-2021.pdf

 

Tja Momo heeft dit goed geraden. Maar dat ze binnen NS nog niet weten begrijp ik anders niet. :thinking:  Maar ik denk omdat het nog niet 100% vast staat dat ze daarom nog niet in het systeem hebben gezet. Waarschijnlijk ergens pas in november of in december pas dat het dan bekend is. Dan zou pas alles duidelijk zijn dat het dan 100% vast kan staan 

Reageer