beantwoord

NS Flex factuur

  • 8 January 2024
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

In mijn NS wil ik de flex factuur opvragen maar die isa niet beschikbaar. Ik krijg deze per e-mail toegestuurd. Helaas is dat zonder pdf bijlage. Ik wil het declareren voor mijn werk maar dat gaat niet zonder factuur. Wat doe ik nu?

icon

Beste antwoord door Tochjo 8 January 2024, 16:28

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Als facturen niet zichtbaar zijn in Mijn NS, dan is uw abonnement mogelijk niet goed gekoppeld aan uw account. U kunt dan het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit recht te laten zetten. Zij kunnen u ook helpen als er iets anders aan de hand is.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Dat lukt dus niet. Ik zoek factuur. Als ik mijn NS open dan krijg ik de melding ér zijn geen facturen’ 

 

Reputatie 7
Badge +3

Facturen worden niet voa de mail gestuurd.

Je kunt via de NS website inloggen in MijnNS, daar vind je jouw factuur.

Reageer