Ik heb een bericht ontvangen met de inhoud: (Uw NS Flex contract is nu beëindigd en NS Flex is verwijderd van uw OV-chipkaart met nummer **** **** **** 5640. U kunt deze OV-chipkaart weer gebruiken voor reizen op saldo). "Als ik probeer om een nieuw abonnement te nemen, wordt de kaart geweigerd. Ik kan de kaart niet toevoegen en als ik het kaartnummer invoer, wordt het niet herkend, lukte het me niet. Wat moet ik doen?"Is mijn ov-kaart geannuleerd?
Bladzijde 1 / 1
Hi Almoqrein en welkom bij de NS Community!
Ik durf zo niet te zeggen wat er met jouw OV-chipkaart aan de hand is. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via de chat, X of Facebook. Dan kun je ook direct een printscreen meesturen van de foutmelding die je krijgt.
Wat is de einddatum van uw ov-chipkaart?
Had je een betalingsachterstand die bij een incassobureau terecht is gekomen? Dan wordt flex verwijderd en kun je zolang er nier betaald is geen nieuw abonnement op de kaart zetten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.