NS Flex wijzigen

  • 20 June 2022
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Moet een wijziging in NS Flex nu worden opgehaald bij een automaat? Dat abonnement staat toch niet op de kaart zelf? Voorheen was dat ook niet nodig, maar nu kreeg ik die info binnen Mijn NS.


4 reacties

Reputatie 5

Nee, dit is niet nodig.

 

Het is alleen nodig als je weer terug wilt naar het op saldo reizen.

Kun je een NS flex abonnement met OV kaart zonder saldo kosteloos wijzingen in OV kaart op saldo met behoud van NS FLEX dat eraan is gekoppeld Zo ja , hoe doe ik dat? 

Badge +3

Met NS Flex reist u altijd op rekening, met een factuur aan het eind van de maand en automatische afschrijving van de kosten van uw bankrekening. De combinatie NS Flex en reizen op saldo is niet mogelijk.

Badge +3

Kun je een NS flex abonnement met OV kaart zonder saldo kosteloos wijzingen in OV kaart op saldo met behoud van NS FLEX dat eraan is gekoppeld Zo ja , hoe doe ik dat? 

NS Flex is reizen op rekening (betaling reiskosten achteraf), en is dus het tegenovergestelde van reizen op saldo.

Je kunt wel kiezen voor een combinatie van reizen op rekening  (NS Flex) voor de trein en reizen op saldo in bus, tram en metro. Dat is nodig als je een kortingsabonnement hebt voor stad/streekvervoer.

Reageer