Ik kan geen chocola maken van uw bericht, maar wat ik er nog uit weet te halen doet het erop lijken dat u met uw DalVoordeel abonnement in de spits heeft ingecheckt. Dan krijgt u inderdaad geen korting.
Sowieso geeft een NS abonnement alleen korting in de trein. In de bus wordt altijd het tarief zonder korting gerekend.
Kunt u mij vertellen hoe en wanneer geld wordt opgenomen voor reizen?
Heeft u een los ticket gekocht? Dan krijgt u inderdaad geen korting. U moet met uw OV-chipkaart in- en uitchecken. Dan wordt automatisch de juiste prijs met korting berekend. U krijgt een keer per maand een factuur voor de abonnementskosten en de gemaakte reizen.
моя поїздка була в неділю поза годиною пік
Ik heb geen kaartje bij de kaartautomaat gekocht, ik heb me aangemeld met een OV-kaart
Heeft u NS Flex ook geactiveerd op uw kaart bij een kaartautomaat (op de ingangsdatum?).
Als u dat niet gedaan heeft werkt het niet namelijk.
U moet daarvoor uw kaart voor de lezer op de automaat houden, kiezen voor "ophalen bestelling" en nogmaals de kaart voor de lezer houden wanneer het scherm geel en blauw knippert.