hallo, ik had problemen met de kaart, ik veranderde de rekening en betaalde 34,95 euro "Onbetaalde rekeningen"
September 2024
Wordt rond 20 september afgeschreven.
34,95 euro.” Maar op mijn rekening staat dat de rekening niet is betaald, help alstublieft.
Bladzijde 1 / 1
Dit is een reizigers helpt reizigers community. Wij kunnen niet bij de klantgegevens. Het beste is via een van de andere opties: https://www.ns.nl/klantenservice/contact.
Ik zie een klantnummer en € 34,95 dus dat is NS Flex Weekend Vrij.
Als het niet betaald is krijg je vanzelf bericht van NS, maar blijkbaar gaat het om een automatische incasso die nog moet plaatsvinden. Ik zou het nog even afwachten tot na het weekend en daarna contact opnemen met de Klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.