Onduidelijke factuur Altijd Vrij

  • 2 April 2023
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een NS Altijd Vrij abonnement. Elke maand betaal ik een bedrag van ongeveer 400 euro. Op elk factuur staat dan ook vermeld om welke maand het gaat.

Vanmorgen heb ik een factuur ontvangen waarop niet vermeld staat om welke maand het gaat. En het gaat om een bedrag van 60 euro. 
 

Ik snap niet hoe dit bedrag tot stand is gekomen.

 

mvg

Esra


5 reacties

Reputatie 4

Goedemorgen,

Ik heb een NS Altijd Vrij abonnement. Elke maand betaal ik een bedrag van ongeveer 400 euro. Op elk factuur staat dan ook vermeld om welke maand het gaat.

Vanmorgen heb ik een factuur ontvangen waarop niet vermeld staat om welke maand het gaat. En het gaat om een bedrag van 60 euro. 
 

Ik snap niet hoe dit bedrag tot stand is gekomen.

 

mvg

Esra

reiskosten van de bus die tellen ook mee je abonnement betaal je vooruit en de reiskosten betaal je achterf zoals ov fiets of fiets stalling of pr parkeren en reizen met overige vervoerder alleen bij trein is altijd vrij geldig 

Reputatie 7
Badge +1

Kun je in Mijn NS het betreffende factuur terugvinden? In de factuur zelf zou een overzicht te zien moeten zijn waarin je kunt zien waar de verschillende kosten voor in rekening gebracht zijn.

Mocht je de factuur of het kostenoverzicht niet kunnen vinden, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen op deze community niet bij klantgegevens.

Meer informatie over je facturen van NS (inclusief voorbeeldfactuur): https://www.ns.nl/klantenservice/betalen/factuur.html

Badge +3

Er lijkt iets niet helemaal goed te gaan met de facturatie van abonnementen. Ik heb een NS Flex Dal Vrij-abonnement en kreeg zojuist een factuur voor alleen de gemaakte reiskosten van de afgelopen maand; de abonnementskosten voor de volgende maand staan er niet op:
 

 

Wellicht dat dit ook bij u speelt. Ik neem aan dat NS de abonnementskosten op een later moment alsnog in rekening zal brengen.

Ik krijg net mee dat er een storing is met het opmaken van de facturen voor NS Flex. Ze worden inderdaad opgemaakt zonder abonnementskosten. Deze worden volgende week alsnog gefactureerd.

Reputatie 4

Ik krijg net mee dat er een storing is met het opmaken van de facturen voor NS Flex. Ze worden inderdaad opgemaakt zonder abonnementskosten. Deze worden volgende week alsnog gefactureerd.

ik kan mijn factuur niet dowloaden bij klopt dat wel 

Reageer