Stek ik koop vandaag 30 juli een NS Flex weekend vrij abonnement.
Dit wil ik hebben voor maximaal één maand.
Volgens de regels: Opzeggen kan na een maand.
Wanneer moet ik het dan opzeggen om niet alsnog een maand in rekening gebracht te krijgen?
Stek ik koop vandaag 30 juli een NS Flex weekend vrij abonnement.
Dit wil ik hebben voor maximaal één maand.
Volgens de regels: Opzeggen kan na een maand.
Wanneer moet ik het dan opzeggen om niet alsnog een maand in rekening gebracht te krijgen?
Op 30 augustus.
U kunt uw abonnement pas na een maand wijzigen of beëindigen. Dat betekent dat, als u vandaag bestelt, u pas op 30 augustus een wijziging of beëindiging kunt doorvoeren. Wijzigingen doorgeven die op een later moment moeten ingaan, is niet mogelijk.
Als u het abonnement op 30 augustus wijzigt of beëindigt, dan wordt geen tweede maand in rekening gebracht. Zou u bijvoorbeeld op 1 september opzeggen, dan wordt wel een tweede maand in rekening gebracht, maar krijgt u daarna vrijwel het hele bedrag voor de tweede maand terug. U betaalt dus alleen voor de dagen dat u een abonnement hebt.
Als je al NS Flex (Basis) hebt betaal je een deel van de maand tot je vaste maandelijkse factuurdatum, en daarna een volle maand vooruit (waarin je natuurlijk weer tussentijds kunt wisselen).
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.