Hi ik heb mijn flex abonnement zojuist opgezegd, gezien ik begin September weer student product heb. Echter ging ik er vanuit dat er een opzeggingstermijn zou zijn (tot start nieuwe maand) en dat ik dus tot die tijd nog wel met korting zou reizen, maar ik heb net al de email ontvangen van beeindiging. Nu kan ik dit niet ongedaan maken... Is er nou wel of niet een opzeggingstermijn en zo nee, kan ik dit ongedaan maken?
Bladzijde 1 / 1
Hoi xisavv,
Bij Flex gaan wijzigingen en opzeggingen altijd direct in. Er is dus geen opzegtermijn.
Je kunt het ongedaan maken door weer opnieuw een abonnement te nemen. Echter zit je daar dan wel minimaal een maand aan vast.
Misschien kan de klanteNService nog iets voor je betekenen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.