Skip to main content

Geachte, Ik had dus een betalingsregeling van de maand augustus en ik heb e termen betaald. Bij de volgende foto ziet u een betaling zonder kenmerk en ik had gebeld en werd gezegd dat dat het gebruikt was voor de openstaande schuld waar dus 1 maand nog over bleef.   Op 28/11/24 had ik een mail ontvangen van dat ik €72 open heb staan van augustus??? Nou snap ik Niks meer van kunt u mij dit toe lichten  vriendelijke groet, Yasamin Abdi

 

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vraag.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Reageer