overzicht gemaakte kosten van reizen | NS Community
beantwoord

overzicht gemaakte kosten van reizen

  • 22 March 2022
  • 6 reacties
  • 465 Bekeken

Hallo,

 

ik heb sinds enkele dagen een NS dal flex abonnement en heb 1 reisje gemaakt. 
Nu ben ik benieuwd wanneer ik de gemaakte kosten van deze en latere reizen tussentijds kan bekijken. 
 

Ik verwacht dat in het transactie overzicht te kunnen zien in de NS app of op internet op mijnNS , maar daar staat niets in. 
 

Bedankt alvast. 
 

Groet,

Martijn. 

icon

Beste antwoord door mamo75 22 March 2022, 19:47

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi mamo75 en welkom bij de NS Community!

Op het moment hebben we helaas een storing waardoor je de reisgegevens niet kan inzien. Daarnaast is het afhankelijk met welke vervoerder je hebt gereisd. Reizen met NS zijn vaak dezelfde dag al wel te zien en reizen met andere vervoerders kan wel een aantal dagen/ een week (of langer) duren. Op de maandelijkse factuur kun je ook alle reizen inzien vanaf de 2e pagina.

Reputatie 7
Badge +1

EN-nog maar weer eens, je moet dus echt in de site mijnNS openen-de app zal het niet tonen. Levert vanwege het inmiddels zo sterk gegroeide fone-gebruik steeds meer verbaasde reacties op-dat dat nou niet kan!

Reputatie 7
Badge +1

EN-nog maar weer eens, je moet dus echt in de site mijnNS openen-de app zal het niet tonen. Levert vanwege het inmiddels zo sterk gegroeide fone-gebruik steeds meer verbaasde reacties op-dat dat nou niet kan!

Een waarschuwing in de app zou echter wel op zijn plaats zijn zo lang de functionaliteit van Mijn NS daar beperkt is.

Badge +3

Reishistorie inclusief prijzen is wel te zien in de app.

Badge +3

Reishistorie inclusief prijzen is wel te zien in de app.

En het gekke is dat je vanuit de NS app geen declaratie kunt maken, maar wel reizen aanmerken als privé, zakelijk of woon-werk.

Bij de Mijn NS website is het precies andersom, declareren kan wel maar reizen ‘labelen’ kan niet (meer).

De categorie die je in de app gekozen hebt zie je daar overigens wel, maar soms verspringt die ook spontaan naar ‘zakelijk’ ook al had je iets anders gekozen. Maakt verder ook niet uit want in Mijn NS (website) kan je toch niet (meer) filteren op privé/zakelijk/woon-werk.

Bedankt voor de informatie allemaal. 
In de app zie ik nu bij transacties mijn gemaakte reis met het juiste bedrag erbij staan. 
 

groeten. 

Reageer