Probleem met abonnementen | NS Community
beantwoord

Probleem met abonnementen

  • 31 March 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Goedemiddag Vorige maand heb ik gekozen voor een ander abonnement voor 5,70 euro onder het flexibele abonnement. Ik had een weekend vrij. Sinds het begin van deze maand zijn echter om de een of andere reden beide abonnementen voor mij opgeteld, inclusief winkelcentrum, dat ik al heb opgezegd. Mijn producten hebben maar één abonnement. Begrijp je niets? Wat is de crash?!

 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 31 March 2023, 08:28

Bekijk origineel

2 reacties

Dankje voor het antwoord! Ik maak me al een paar dagen zorgen en kom er niet achter wat er aan de hand is.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Andrei B.,

Helaas is het tellertje met de abonnementskosten al jaren onbetrouwbaar. Vooral na het wijzigen van een abonnement kloppen de kosten die daar vermeld staan niet. Dit is al talloze keren gemeld aan NS, maar heeft blijkbaar geen enkele prioriteit, ondanks de verwarring die het schept.

Op de factuur zullen de juiste kosten berekend worden.

Reageer