reizen met keuzedag naar Antwerpen, kan je dan in Antwerpen uit- en inchecken?
Nee, dat kan niet.
Je kunt een internationaal ticket kopen naar Antwerpen met 100% korting in Nederland.
Meer informatie op https://www.nsinternational.com/nl/tickets/keuzedag-en-internationaal-reizen.
Je keuzedag is niet geldig in België.
Jouw keuzedag is tot de grens geldig. Je kunt een internationaal kaartje kopen met 100% korting en op vetrekstation de keuzedag activeren.
Ter aanvulling, als je op dezelfde dag weer terugreist, dan kun je dus bij aankomst in Nederland weer uitchecken met je OV-chipkaart. In de trein kun je gewoon je internationale kaartje laten zien. Ik heb dit vaker gedaan en ga binnenkort weer. Helaas hebben de goedkoopste kaartjes naar Antwerpen tegenwoordig wel treinbinding.
OV chipkaart (en de keuzedag) is alleen in Nederland geldig.
ALLEEN op stations Herzogenrath, Aachen HBF (RE18), Emmerich, Praest (RE19), Leer Ostfriesl (RS6) staan paal van Arriva, op Gronau Westf (RE51 RB64) staat een paal van Blauwnet. Naar deze stations kan je gratis met keuzedag reizen (wel inchecken bij de juiste vervoerder)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.