rekeningnummer wijzigen | NS Community

rekeningnummer wijzigen

  • 24 February 2022
  • 8 reacties
  • 384 Bekeken

Hoi, ik wil mijn bank rekening wijzigen via website werkt het niet op de chat kan het niet word mij verteld moet ik dan bellen ?


8 reacties

Hallo Cindykorstanje@live.nl en welkom bij de NS Community,

 

Spijtig dat het niet lukt. Krijg je een foutmelding? Wat zeiden mijn collega's via de chat precies? Dat het via de klantenservice niet lukt of dat het nu tijdelijk niet via de website niet lukt?

Badge +3

Bij reizen op saldo kan je je rekeningnummer niet meer zelf wijzigen in Mijn NS.

Dat moet dus via de Klantenservice en zou ook via de chat moeten kunnen. Bellen is niet nodig.

Ik kan de bankrekening niet wijzigen   hoe kan ik dat doen

 

Reputatie 7
Badge +1

Ik kan de bankrekening niet wijzigen   hoe kan ik dat doen

Zie het vorige antwoord.

Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen en nu krijg ik als melding dat de beheerder van mijn kaart iemand anders is.

Reputatie 6

Hey patricia van veen de rechter. Welkom bij de NS Community. 

Helaas kunnen wij dit hier niet voor je oplossen. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice. Over het algemeen gaat het om een simpel probleem bij deze error (een koppeling die niet goed staat in je account) en dit is met enkele minuten op te lossen!

Ik wil graag het rekeningnummer wijzigen voor de automatische incasso op mijn persoonlijke OV-kaart. Dit lukt niet binnen de omgeving van mijn NS. Hoe kan ik dit wijzigen?

 

Badge +3

Gaat het om het rekeningnummer waar de kosten voor automatisch opladen van saldo worden afgeschreven? Dat wijzigt u in Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl. Zie deze pagina bij Veelgestelde vragen.

Gaat het om het rekeningnummer waar NS abonnementskosten, en bij NS Flex ook gemaakte reiskosten, van incasseert? Dat wijzigt u wel zelf in Mijn NS (de website, niet de app), bij Mijn producten.

Reageer