beantwoord

samenreiskorting niet verrekend

  • 4 December 2022
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Hallo, op 18 en 24 november heb ik in daluren gereisd met samenreiskorting, tussen Bovenkarspel-flora en Amsterdam c.Tot mijn verbazing is de 40% korting alleen op de heenreis op 18/11 verrekend. Alle 3 andere ritten ( dus ook de terugreis op 18/11) zijn voor de volle mep in mijn NS Flex in rekening gebracht. Er is zeker weten gereisd in daluren en de korting is vooraf geactiveerd. Dit vind ik behoorlijk vervelend. Hoe gaan we dit oplossen?

icon

Beste antwoord door MoDe 4 December 2022, 13:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Op welke tijdstippen heb je ingecheckt voor de betreffende reizen, want dit klinkt wel een beetje als net te vroeg ingecheckt hebben voor een reis die wel volledig in de daluren plaatsvond.

In elk geval is dit een reizigers-helpen-reizigers community en kunnen we dit niet voor je oplossen en niet bij je klantgegevens. Als het bovenstaande niet het geval geweest is kan je beter contact met de klantenservice opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

Als je samenreiskorting bij een automaat hebt geactiveerd is deze voor 1 reis geldig. Heb je deze op een flex kaart geactiveerd dan is deze een dag geldig en moet je deze elke dag dat je deze wilt gebruiken opnieuw activeren.

Samenreiskorting is geldig wanneer je in de daluren incheckt. Check je in tijdens de spits voor een reis in de daluren dan krijg je geen korting.

Wij gaan dit hier niet voor jou oplossen. Wij zijn een reizigers-helpen-reizigerscommunity en kunnen niet bij klantgegevens. Als je bij een automaat voor iedere reis samenreiskorting hebt geactiveerd of bij flex per reisdag en je hebt alle keren in de daluren ingecheckt dan kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer