Skip to main content

Is er een storing in de NS app,ik kan mijn product niet zien en de samenreiskorting niet aanzetten,bij mijn partner hetzelfde probleem.

Morgen reizen we met de trein,zou fijn zijn als alles het doet.

Gister kon dit nog wel…

 

Groetjes

Probeert u het vanmorgen nog een keer. Anders is inloggen via de website een andere mogelijkheid. Lukt het dan nog niet, neem dan telefonisch of via de chat contact op met de klantenservice.


Samenreiskorting kan ook als e-ticket aangeschaft worden als het via de app of website niet kan.


Zo te zien werkt het weer, korte storing dus.


Sinds 2 weken kan ik de bewaarde reizen in de NS app niet meer verwijderen. Ik heb de cache van de app geleegd en ook die van mijn telefoon. Heb de app inmiddels al 6 x verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Alles zonder resultaat. Klantenservice aan de lijn gehad. Niets wijzer geworden. Zijn er meer mensen met dit probleem? Hoe dit op te lossen?


Wat vervelend! Weet @Reny hier toevallig meer over?


Reageer