En este foro respondemos preguntas en holandés o inglés, utilice su máquina de traducción.
Goedemiddag:
Ik wil informatie over het DAL VRIJ abonnement van € 119,95, ik reis één dag in de week en wil weten of ik kan overstappen naar dat abonnement, maar ik wil meer weten zodat ik ineens kosten in rekening breng voor de reis elke maand en dit is naast het abonnement, hartelijk dank voor alle informatie
Als u één keer per week reist, is dat pas rendabel als uw reis op die dag ongeveer dertig euro kost. In de meeste gevallen bent u goedkoper uit met een Dalvoordeel abonnement als u in de daluren kunt inchecken. U heeft dan 40 procent korting en dat is in verhouding veel. Een Dalvoordeelabonnement is bovendien in de aanbieding voor €2,50 per maand en dat kan al uit als u voor €6,25 per maand verreist.
Een Dalvrij abonnement heeft wel het grote voordeel dat u een maand lang altijd in de trein kunt reizen zonder verdere kosten te betalen, zolang u maar incheckt in de daluren.
Als u echt alleen maar een keer per maand reist en u checkt in in de spits, dan kunt u beter geen Dalvrij nemen. Als u buiten de spits incheckt, is Dalvoordeel goedkoper en als u altijd in de spits incheckt, hebben beide abonnementen geen zin.
Si viajas una vez a la semana, sólo te saldrá rentable si tu viaje de ese día cuesta unos treinta euros. En la mayoría de los casos, será más barato con un abono de temporada baja si puedes hacer el check-in durante las horas de menor actividad. Entonces tendrás un descuento del 40 por ciento, que es relativamente alto. También se ofrece un Abono de Temporada Baja por 2,50€ al mes, que puedes adquirir si viajas por 6,25€ al mes.
Un abono de temporada baja tiene la gran ventaja de que siempre podrás viajar en el tren durante un mes sin pagar ningún coste adicional, siempre que hagas el check-in en horas valle.
Si realmente solo viajas una vez al mes y haces el check-in durante las horas pico, es mejor no coger el horario fuera de las horas pico. Si realiza el check-in fuera de las horas pico, Dalvoordeel es más barato y si siempre realiza el check-in durante las horas pico, ambas suscripciones no tienen sentido.
TRANSLATE with
EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE