Ik ben nu al geruime tijd bezig om een foutief en inmiddels verrekende bedrag teruggestort te krijgen. Ik heb via de chat bot en telefonisch contact aan gegeven wat er mis is. Het gaat om facturen waar bedragen met voltarief in de spits in rekening gebracht terwijl ik 40 % korting heb in de week en studenten ov dus in de vakantie periode ook korting. Uit het chat bot contact (bijgevoegd) heb ik begrepen dat dit een bug in het systeem is en dat ik dat telefonisch kon laten verrekenen. Dat bleek niet te kloppen. Kortom omdat ik een betaald 40 % korting ns abonnent heb moet ik het volle tarief betalen. Ik heb hierover een klacht ingediend via de telefonische klantenservice dat kon op die manier geregeld worden werd mij verteld. Omdat ik niets hoor heb ik weer contact gezocht met de klantenservice met als antwoord dat het afhandelen van een klacht 3 weken kon duren. Die 3 weken zijn inmiddels verstreken en ik hoor nog steeds niets. Uitermate klant onvriendelijke moet ik zeggen en ik vraag me af hoe dat kan. Ik wil nu graag van weten wat u gaat doen om het teveel betaald per omgaande terug te storten.
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineel