U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw situatie toe te lichten en de mogelijkheden te bespreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.
Als je chipkaart vernieuwd is middels een kaartvernieuwing wijzigt er niks aan je contract zelf. Je hebt het abonnement dan gewoon al meer dan een maand en zou het dus ook probleemloos moeten kunnen beëindigen. Hoe lang het op je huidige chipkaart staat maakt daarbij niet uit.
OF het je lukt om die net 20€ te krijgen/besparen: het zal je toch niet vreemd voorkomen dat er vaak van die akties, niet enkel bij NS zijn om her en der nwe klantjes aan te trekken-en die gelden vrijwel nooit voor al bestaande, zelfs niet als die al 10tallen jaren klant zijn. Dito bij telefoon, krant, Libelle etc.
Als je eenmaal geregistreerd staat bij NS dan blijven ze eeuwig dat profiel ooit aangemaakt gebruiken-incl precies dezelfde dag in de mnd om de rekening te incasseren.
maar je kan altijd proberen-voorheen deden ze redelijk vaak wel wat coulance. Je bespaart meestal veel meer als je je reizen naar buiten de spits kan verzetten
Als je via de Webshop Altijd Voordeel bestelt met die korting zou dat volgens mij gewoon moeten lukken, óók als je hetzelfde abonnement al hebt. Je hoeft niets op te zeggen.
Werkt dat niet, dan kan je Altijd Voordeel bestellen op een nieuwe ov-chipkaart (ingangsdatum 7 dagen na bestelling). Daarna zet je je huidige abonnement op Basis.