beantwoord

tijdelijke omzetting abonnement

  • 22 April 2022
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

ik heb mijn abonnement tijdelijk gewijzigd naar Basis omdat ik 2 weken niet ga reizen. Telefonisch vernomen dat dit mogelijk was. Moet ik dan nog eerst inchecken / aanmelden voordat dit in gang wordt gezet? Of volstaat de online wijziging en kan ik later weer een ander abonnement kiezen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 22 April 2022, 18:35

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Bij een wijziging binnen NS Flex worden nooit administratiekosten in rekening gebracht. De verwarrende tekst die dit lijkt te suggereren, kunt u negeren. Als u doorgaat met de wijziging, zult u zien dat de kosten niet in rekening worden gebracht.

Is het correct dat je bij omzetting van een NS Flex abonnement naar NS Basis toch €10,- admi kosten dient te betalen ? Daarmee is het voordeel over te stappen of je het abonnement tijdelijk aan en uit te zetten toch verdwenen in geval van het NS Flex dal voordeel ?

Badge +3

Een wijziging binnen NS Flex, bijvoorbeeld van een NS Flex-abonnement naar NS Flex Basis, wordt direct verwerkt en hoeft niet te (kan niet) worden opgehaald bij een automaat. De mail die u na de wijziging hebt ontvangen, is de bevestiging ervan. Dit geldt ook als u straks weer wijzigt van NS Flex Basis naar een NS Flex-abonnement.

Mogelijk kunt u niet over twee weken zelf weer wisselen naar een NS Flex-abonnement. Maar via de klantenservice zou u wel moeten kunnen wisselen van NS Flex Basis naar een ander abonnement, ook als er nog geen maand is verstreken sinds die wijziging.

Reageer