Tussendoor wijziging abonnement | NS Community
beantwoord

Tussendoor wijziging abonnement

  • 22 December 2020
  • 7 reacties
  • 461 Bekeken

Ik heb bericht gekregen: Uw Voordeelurenabonnement en uw Keuzedagen zijn vanaf 1 januari 2021 alleen geldig in de daluren

  • Doordeweeks tussen 9.00 en 16.00 uur en tussen 18.30 en 6.30 uur. De daluren gelden het hele jaar, dus ook in juli en augustus en de week tussen Kerst en Nieuwjaar.
  • In de weekenden en op feestdagen. Op deze dagen geniet u, net als nu, de hele dag van 40% korting op uw treinreizen.

Ik vind het niet juist dat NS een afspraak die wij gemaakt hebben zomaar tussendoor kan wijzigen.

Volgens mij is hier sprake van het eenzijdig opzeggen van een contract wat ik zeer onredelijk vind. Ik vind dat mijn contract moet doorlopen tot de vervaldatum in 2021.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 22 December 2020, 16:52

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Volgens de voorwaarden mag NS de voorwaarden wijzigen en heeft u vervolgens het recht om het abonnement op te zeggen.

Er is al heel veel gezegd en geschreven over de wijziging. De betreffende abonnementhouders zijn er uiteraard niet blij mee, maar NS gaat dit echt niet meer aanpassen.

Ik heb mijn abonnement gewijzigd van na flex naar NS flex dalvoordeel, echter ik kan het nieuwe product niet op mijn kaart ophalen. 

Hoor graag van u!

VHA van der Laan-Mulders 

Version: Reisplanner Xtra AppVersion: 7.28.1.2


 

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Welkom op onze NS Community, VHA. Echter is dit iets wat je het beste kan bespreken met onze klantenservice. Zij duiken dan je gegevens in om te kijken waar het fout gaat.

Reputatie 7
Badge +3

Als je al NS Flex hebt en wijzigt naar een ander Flex abonnement hoef je niets op te halen bij de automaat. Je moet het alleen ophalen als je NS Flex nieuw besteld.

Had ik even te vluchtig gelezen en dacht dat het inderdaad nieuw was. Als het een wijziging is, is het inderdaad de bedoeling dat je juist niks ophaalt, dat gaat automatisch. Bedankt @Momo.

Goedemorgen NS

Als ik inlog op mijn NS en probeer mijn NS Flex abonnement te wijzigen, krijg ik de melding dat alleen de contracthouder dat kan doen. Volgens mij ben ik dat toch echt zelf En dat is de redenen waarom ik zelf niet het abonnement kan wijzigen

Reputatie 7
Badge +3

Goedemorgen NS

Als ik inlog op mijn NS en probeer mijn NS Flex abonnement te wijzigen, krijg ik de melding dat alleen de contracthouder dat kan doen. Volgens mij ben ik dat toch echt zelf En dat is de redenen waarom ik zelf niet het abonnement kan wijzigen

Neem telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact op met de klantenservice, zij kunnen met jou meekijken. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantgegevens.

Reageer