BETREFT:
Relatienummer: 21080777 | Uw kenmerk: 5269364267 |
Stond er nog saldo op uw OV-chipkaart? Dan verrekenen we dit op uw volgende factuur: | ||||
| ||||
| ||||
| ||||
We hebben ‘automatisch opladen’ voor u uitgezet. Want met NS Flex reist u niet meer op saldo maar op rekening. |
U stuurde mij een mail waarin u aankondigt dat u het automatisch opladen heeft stopgezet en mijn saldo op mijn OV-chipkaart terug te verrekenen met de 1e factuur van NS ritten omdat ik sinds 23 september jl een Flex Dal abonnement heb afgesloten en sindsdien dan op rekening met de trein rij. Ik gebruik de OV Chipkaart ook voor ander OV, zoals tram, bus en metro en het is dus niet de bedoeling dat de NS het automatisch opladen stopzet.
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet aan de NS de instellingen van mijn kaart te wijzigen zoals een functie als automatisch opladen stop te zetten, ik ben nl. eigenaar van de OV chipkaart en verantwoordelijk voor de instellingen van mijn kaart.
Hoor graag of u het stopzetten van het automatisch opladen heeft uitgevoerd en zo ja op welke gronden de NS meent dat te mogen doen.
Met vriendelijke groet, Mevr. Y.A. Humme