Op 15 januari vergeten de vrijreizen dag op te halen. Gemerkt bij poortje dat normaal tarief 40% betaald werd.Bij aankomst in den Haag geïnformeerd. Mogelijk een vergoeding maar niet duidelijk hoe. Graag advies.
vergeten bestelling op te halen, kan ik die vrij reizen dag nog terugkrijgen
Beste antwoord door Thom
U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Wie weet is er een vorm van coulance bij senioren mogelijk, maar die is bepaald niet vanzelfsprekend. U heeft ook geen recht op verrekening. Het is niet mogelijk een keuzedag hiervoor in te ruilen. Hoewel ik vrees dat het niet lukt, kunt u een poging wagen en verzint men iets wat verzacht. U kunt bellen naar 030 7515155. De chat op Internet werkt ook goed, het is maar waar u zich het prettigste bij voelt.
Als u zowel met als zonder de keuzedag reist, is het echt zaak om zich goed af te vragen wat het voordeligste is, ‘los’ reizen met korting of tegen het keuzedagtarief. Het laatste lijkt altijd uit te kunnen, maar soms is het verstandig een beetje op saldo te reizen om een hele dag vrij reizen mogelijk te maken. U heeft nu normaal op saldo gereisd, het is standaard. En als u alleen met keuzedagen reist, had u bij het inchecken met 40 procent korting meteen weer moeten uitchecken. Dan betaalt u niets en kunt u de keuzedag er alsnog opzetten en goedkoop reizen. De kans dat u nu uw geld kwijt bent, is zeer groot.
Let op de meldingen die u krijgt en handel er naar.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.