Vandaag heb ik een verkeerde maandkaart gekocht voor traject Zandvoort naar Amsterdam Science Park. Per ongeluk heb ik de keuze gemaakt voor vrij reizen in NL en betaal ik nu voor het traject 3x zoveel de komende maand. Kan deze fout worden gecorrigeerd want reizen met de trein is nu wel heel duur de komende maand? Ik hoor graag of er een restitutie mogelijk is voor de gemaakte vergissing?
Bladzijde 1 / 1
Hey Thieskeijzer023. Welkom bij de NS Community.
Bij een nieuwe bestelling kan je gebruik maken van je herroepingsrecht. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om hier mee geholpen te worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.