beantwoord

Verkeerde factuur

  • 14 May 2023
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

 

Heb vorige week een rekening gekregen voor een kaart en jaarabonnement die ik niet heb. Hoe kan ik jullie hier in vredesnaam over bereiken. Sinds een jaar heb ik een flexabonnement en heb dus een ander kaartnummer. 

 

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 14 May 2023, 12:35

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

De klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je in het verleden een jaarabonnement gehad en deze nooit opgezegd? Dan is de factuur terecht. Je kunt contact opnemen met de klantenservice om het abonnement alsnog op te zeggen.

Heb je een factuur ontvangen voor een abonnement/kaart welke nooit op jouw naam hebben gestaan, vraag dan restitutie aan.

Reageer