Skip to main content

ik heb al op diverse manieren verzocht het abonnement op kaartnr. **** te

verlengen, onder meer bij het loket NS station Arnhem Centraal. Ook hier kreeg ik geen enkele medewerking. Wilt u nu eens reageren op dit bericht! Ik ervaar uw organisatie als uitermate klantonvriendelijk!!!

Hoi Leonard Kamphuis,

Abonnementen bij NS zijn doorlopend. U hoeft dus niks te doen om deze te verlengen.


zie hierboven; dit blijkt weer zo'n onbenullige site te zijn waarin je van  het kastje naar de muur wordt gestuurd!


waar dan? zie hierboven en al mijn voprige mail;s!


U bent blijkbaar in de veronderstelling dat dit een communicatiekanaal van de klanteNService is. Dat is niet zo. Dit is een site waar reizigers andere reizigers helpen. Wij hebben dus ook geen inzage in uw klantgegevens of eerder gestuurde e-mails.

Maar nogmaals, abonnementen zijn doorlopend. Deze worden dus automatisch verlengd.

Of bedoelt u dat uw OV-chipkaart verlopen is en u nog geen nieuwe ontvangen heeft?


Reageer