beantwoord

Voordeelurenkaart abonnement

  • 8 November 2021
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Ik kan in mijn account en ook dat van mijn man niet meer het abonnement van mijn voordeelurenkaart, die ik al een eeuwigheid heb, terugvinden en dus ook niet het overzicht van mijn keuzedagen. Een medewerker van de NS zegt niets bijzonders te zien, maar bij beiden is het abonnement onvindbaar in onze producten

 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 8 November 2021, 16:37

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag anke11. Welkom bij de NS Community.

Is het e-mailadres waarmee jullie inloggen hetzelfde e-mailadres als waar jullie je factuurnotificaties op ontvangen?

Zo ja, zijn de OV-chipkaart gekoppeld aan de Mijn NS-accounts?

Op alle vragen :JA en de laatste keer dat we keken, misschien een paar weken geleden zag je het nog wel bij Producten

 

Ik zie dat er sinds afgelopen vrijdag een storing gaande is waardoor sommige producten inderdaad niet weergegeven worden in het Mijn NS account. Ik vermoed dat jullie hier ook last van hebben. Vreemd dat mijn collega's hier niets over hebben aangegeven.

Helaas is er nog geen verwachting wanneer dit opgelost zou moeten zijn het beste wat ik kan adviseren is om het later deze week opnieuw te bekijken in de hoop dat je de producten dan wel weer kan zien.

Reageer