Jaarlijks betaal ik een bedrag voor 1e klas reizen in de daluren. Ik reis al jaren niet meer met de NS dus dit wil ik stoppen. Klantenservice benaderd. Zij zeggen dat ik geen abonnement heb en kunnen dit helaas niet stoppen. Het jaarlijkse bedrag wat ik betaal gaat helaas door. Mijn vraag is: wie moet ik hiervoor benaderen!
Staat dat abonnement nog op uw Mijn NS?
Krijgt u wel een factuur hiervoor plus jaarlijks een aankondiging dat het abonnement verlengd wordt? Heeft u in het verleden wel een abonnement gehad, maar deze nooit opgezegd of de opzegging niet opgehaald bij een automaat?
Als u geen abonnement of factuur heeft, zou de klantenservice wel moeten kunnen zien aan het kenmerk van de afschrijving op wiens naam het abonnement staat. Als het een andere naam is dan uw naam mag de klantenservice u die naam niet meedelen ivm privacy, maar het is dan wel duidelijk dat het abonnement voor iemand anders is. U kunt dan de betaling storneren of de machtinging ervoor blokkeren. Er is ook de mogelijkheid van een Melding Onterechte Incasso via uw bank. https://www.betaalvereniging.nl/betaalproducten-en-diensten/europese-incasso/wat-te-doen-bij-een-onterechte-incasso/
Welkom op onze NS Community, 55555. Dat lijkt me wel wat gek. Het factuurnummer staat in de omschrijving van de afschrijving. Je zou ook kunnen voorstellen om de klantadviseur op IBAN te laten zoeken in het systeem, omdat het wel wordt afgeschreven. Dan moet het abonnement wel gevonden worden. Kun je laten weten of dit is gelukt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.