Skip to main content

Ik zoek een factuur of betaalbewijs voor de stilzwijgende verlenging van mijn jaarabonement fietsenstalling. Het geld is afgeschreven, maar ik vind hier geen document van, niet per mail, niet in mijnNS onder facturen, niet onder producten -abonnement en ook de medewerker op de NS chat zegt dat ze dit niet hebben. Iemand een suggestie? 

Hey fietsenstalling. Welkom bij de NS Community.

Dit dien je wel te kunnen zien in je Mijn NS account. Ik raad je aan om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice om dit na te laten kijken, hier gaat nu namelijk even wat fout.


Dag Daniel, 

ik kom op de community omdat ik via de chat met een medewerker niet verder kwam. Die antwoordde alleen dat er 'helaas geen factuur is voor een fietsen abonnement’. Ondertussen zoek ik nog steeds naar een factuur… 

Groet


Ik ben bang dat jouw Mijn NS account dan niet staat gekoppeld aan het account in ons systeem van het abonnement. Zie je wel de factuur van vorig jaar staan?


Reageer